Rozwiązanie konkursu i przemyślenia ogólne

W ostatnim poście ogłaszałyśmy konkurs, a teraz przychodzi czas dla mnie, żeby go jakoś podsumować. 
Od kiedy Idalia z Reading is sexy † napisała do mnie z propozycją wspólnego zorganizowania konkursu moje myśli jakoś tak ciągle krążyły wokół niego. Wchodząc na skrzynkę mailową, czułam się trochę jak biznes-woman (nawet jeśli czekały na niej tylko dwie wiadomości). 

Nadal jestem zachwycona tym, że wydawnictwo G+J oraz Wydawnictwo Literackie tak chętnie zgodziły się z nami współpracować i ofiarowały nam klika świetnych książek, które możemy teraz przekazać zwycięzcom. 

Dzisiejszy 'panel jurorski' trwał bagatela półtorej godziny. Szacowne 'żyri' w składzie Idalia oraz MY nie mogło dojść ze wszystkim do ładu. Nie obyło się niestety bez problemów z Internetem, niepotrzebnych 'przeszkadzajek' odrywających od właściwego przedmiotu rozmowy i pytań "A ile my w ogóle mamy książek? O.o" zadawanych przez osobę, która sama organizowała nagrody (czytaj: mnie). 

Kiedy już wreszcie demokratycznie (co nie znaczy, że bez trudności) wybrałyśmy kto zasługuje na poszczególne miejsca i podzieliłyśmy książki między zwycięzców byłyśmy tak zmęczone, że pot perlisty wystąpił na nasze niewieście czołości. 
Niemniej jednak mogę teraz z dumą ogłosić zwycięzców:
*werble* 

MIEJSCE TRZECIE:
Czytam... więc żyję.
Klaudia Dobroń 
KSIĄŻKI: 
"Kocham Nowy Jork" - Isabelle Lafleche 
"Chiny"

MIEJSCE DRUGIE:
Czytam więc... podróżuję między stronami
Weronika Krzywańska  
KSIĄŻKI:
"W imię miłości" - Katarzyna Michalak 
"Francja" - Piotr Kraśko
"Niemcy"

MIEJSCE PIERWSZE:
Czytam, więc... jestem marzycielem, którego książka może czasem pochłonąć bez reszty
Kinga Walczak 
KSIĄŻKI: 
"W imię miłości" - Katarzyna Michalak 
"Kocham Nowy Jork" - Isabelle Lafleche 
"Blondynka w dżungli" - Beata Pawlikowska 
"Blondynka na językach. Rosyjski" - Beata Pawlikowska


Serdecznie gratulujemy i czekamy na zdjęcia dziewczyn z nagrodami! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz